A kosár üres

Jármű rögzítő spanifer 5t 2.5m

Cikkszám
50R250SJ2.50SJ4.25
Ár
Jelentkezz be
Gurtni szélesség
Teljes hossz
Shf
Stf
50mm
2,5m
50daN
250daN
LC
LC rögzítő
Alapanyag
Nyúlás
25kN
50kN
PES
< 5%
Tanúsítvány
TÜV GS

RACSNI
rövid karú racsni, melynek SHF értéke 250daN
• ipari használatra tervezett, minden alkatrésze fém
• a piaci standardtól tartósabb, vastag felületkezelés a hosszú élettartamért
• a fogókar műanyag bevonattal rendelkezik a biztonságos fogás érdekében

HEVEDER
• 3db tapadást segítő "tappanccsal"
• 75kN szakítószilárdságú, 50mm széles, UV fénnyel szemben ellenálló poliészter heveder

HOROG
• mindkét végén 16mm-es köracélból hajtott forgó horoggal szerelve
• szabadon futó 16mm-es köracélból hajtott forgó horog a hevederre fűzve

EN12195-2
• szabványnak megfelelő kék címke, heveder hurokba varrva, így védve marad a környezeti hatásoktól, ezáltal a spanifer hosszú távon használható marad

MINŐSÉG
• TÜV Rheinland által bevizsgált, TÜV GS minősítéssel ellátott termék
• a tanúsítvány száma a kék címkén fel van tüntetve
• a minőséget kalibrált szakítógéppel (Bizonyítványszám: AGK-167/2024) rendszeresen ellenőrizzük

Súly
2,919 kg
 
Készlet
Lajosmizse
raktáron
Szigetszentmiklós
Rendelhető
-
+
  Kiszállítás magyarországi címre
Ha most megrendeled, akkor pénteken nálad lehet, vagy telehelyeinken azonnal átveheted!

Kék címke

Az EN12195-2 előírásai alapján minden PES (poliészter) alapanyagú rakományrögzítési elemet kék színű címkével kell ellátni. A címke egyrészt információt szolgáltat arról, hogy milyen fizikai tulajdonságokkal rendelkezik a rögzítési eszköz, másrészt a visszakövethetőséget biztosítja: mikor, ki és hol gyártotta. A címke leszakadásával, vagy információtartalmának elvesztésével az eszköz nem használható tovább. A visszakövethetőség így is biztosított, hiszen a címke rendelkezik egy rejtett résszel, mely a heveder anyagába van varrva.
Ennek megfelelően szigorú követelmények vonatkoznak a címke látható és rejtett részeinek tartalmi elemeire.

Látható rész

GS/TÜV tanúsítvány
A rakományrögzítő hevedereket nem kötelező a TÜV által bevizsgáltatni, ugyanakkor ez egy bizalom növelő tényező. A GS/TÜV logó önmagában azonban mit sem ér, ha nincs mellette feltüntetve a tanúsítvány száma.

Anyag információ
PES (poliészter)

Alkalmazott európai kibocsátási norma
EN12195-2

Maximális nyúlási tényező
< 7%

SHF (standard hand force)
A racsnira kézzel kifejtett erő (50daN = ~50kg).

STF (standard tension force)
Az a feszítő erő, ami a hevederben keletkezik, miután az előírt erővel meghúztuk és elengedtük a racsnit.

Rögzítési kapacitás (LC)
Az a maximális húzóerő, aminek biztonságos eltűrésére a spanifer tervezve lett. A húzóerőn felül a gyártók gyakran feltüntetik a rögzítési erőt is, mely az áthurkolt rakományra kifejtett leszorító erőt jelenti.

Hossz (length)
A rögzítő heveder hossza méterben megadva.

Szériaszám
A gyártás visszakövethetőségét megadó jelsorozat, mely egyértelműen beazonosítja, hogy kinek és mikor készült a termék.

Gyártás éve

Figyelmeztetés
A rakományrögzítő heveder csak rögzítésre használható, emelésre nem!

Gyártó vagy forgalmazó azonosítója
A gyártó vagy a forgalmazó neve, logója, védjegye vagy bármilyen egyértelmű azonosítója.

Rejtett rész

Gyártó vagy forgalmazó azonosítója
A gyártó vagy a forgalmazó neve, logója, védjegye vagy bármilyen egyértelmű azonosítója.

Rögzítési kapacitás (LC)
Az a maximális húzóerő, aminek biztonságos eltűrésére a rakományrögzítő heveder tervezve lett.

Anyag információ
PES (poliészter)

Alkalmazott európai kibocsátási norma
EN12195-2

Szériaszám
A gyártás visszakövethetőségét megadó jelsorozat, mely egyértelműen beazonosítja, hogy kinek és mikor készült a termék.

Gyártás éve

Fehér címke

A rakományrögzítő hevederek értékesítése során - az EN12195-2 alapján - használati tudnivalókat kell mellékelni. Ezt a feladatot hivatott ellátni a fehér címke:

  • Minden használat előtt meg kell vizsgálni, hogy sérülésmentes-e a heveder.

  • Csak hiánytalan kék címkével jelölt spanifer használható.

  • Rakományrögzítésre csak sérülésmentes heveder, deformáció- és korróziómentes racsni, horog használható.

  • A rakomány és a gurtni védelme érdekében élvédő használata kötelező.

  • Poliészter alapanyagú heveder -40°C és +120°C közötti hőmérséklettartományban használható.

  • A rögzítés során a hevederen csomó vagy csavarodás ne keletkezzen.

  • A racsnit nem szabad túlterhelni, maximum az előírt kézi erővel működtethető.

LC

Az a maximális húzóerő, aminek biztonságos eltűrésére a spanifer tervezve lett. A gyártás során szúrópróbaszerűen teszteket kell elvégezni az EN 12195-2 alapján. A tesztek során a komplett spanifernek a 2 x LC erőt kell elbírnia, míg a heveder anyagát a 3 x LC értékre vizsgálják.

LC rögzítő

Az a maximális leszorító erő, amely a lekötött rakományra hat, miközben a spanifert még nem éri a tervezettnél nagyobb erőhatás. Ennek az értéknek a feltüntetéséről nem rendelkezik az EN12195-2, ugyanakkor a köznyelvben ez terjedt el a spaniferek teherbírásának megjelölésére. Például egy "5 tonnás"-nak nevezett spanifer LC értéke 2500daN, LC rögzítő értéke pedig 5000daN.

SHF (standard hand force)

A racsnira kézzel kifejtett erő (50daN = ~50kg). Ezzel a kézi erővel kell meghúzni a racsnit, hogy a rögzítőszalagban a megfelelő húzóerő keletkezzen.

STF (standard tension force)

Az a feszítő erő, ami a gurtniban keletkezik, miután az előírt módon meghúztuk és elengedtük a racsnit. Minél hosszabb a racsni, ugyanakkora kézi erő hatására annál nagyobb erő ébred a hevederben.

© 1994-2024 - L.V.Technik Kft.
none